U bevindt zich hier: Home / Forum / Duitsland / Kleine rustige camping in Eifel

Wouterdinsdag 18 augustus 2009 @ 19:19

Hallo allemaal,

Zweden gaat dit jaar niet door want vriendin heeft nog teveel last van rugblessure;-)

Nu hebben we een alternatief gevonden in de Eifel in Duitsland.
Ik ben er recent geweest met de Mercedes W123 club en verbleef toen in een hotel.

Nu zoek ik dus een camping en heb alle gidsen al doorlopen....

Begonnen met de kleine campinggids van de ANWB, de grote, etc, etc....

Het lijkt wel alsof er:

A: geen kleine campings in Duitsland zijn

B: er alleen maar AZUR campings zijn met veelal alleen maar seizoensplekken

Ik heb ook al andere forms gekeken, maar Duitsland is niet echt populair geloof ik

Mijn vraag:

Wie kan me aan adressen/websites/campingzoekmachines helpen van leuke kleinschalige campings in de Eifel (liefst omgeving Nurburg)

Wat ik dus zoek:

Een kleine rustige camping, rustig gelegen met het benodigde sanitair (wel schoon natuurlijk ), ruime plekken, mooie omgeving/uitzicht en eventueel aan het water...

Alvast bedankt

Bennowoensdag 19 augustus 2009 @ 13:27
Hallo Wouter,

Op 40 km van Koblenz in het plaatsje Hausbay/Pfalzfeld ligt Coutry Camping Schinderhannis.
Wij vonden het een leuke camping.
Helemaal goed is dat je op 15 km van de Rijn zit, Loreley/St. Goar !
Ik kan er uren naar de drukke scheepvaart kijken.

Het is een Camping Cheque camping.
Vanaf vandaag(19 augustus) €14,00 all in.

Moet het persé de Eiffel zijn dan kun je naar Eifel Ferienpark Waxweiler in Waxweiler.
Lijkt mooi op het plaatje, 95 plaatsen.
Ook Camping Cheque, maar acceptatie vanaf 1 september, echter als je er 21 dagen staat hoef je er maar 17 te betalen.

Jorismaandag 24 augustus 2009 @ 11:50
Ik kan het probleem van kleine campings onderschrijven. Met Hemelvaart zijn wij in Schleiden camping Camping Schafbachmühle terecht gekomen en dat is heel goed bevallen.
De camping ligt super en het stempel dat de vaste plaatsen er op drukken is zeer acceptabel.

Treesdonderdag 11 juli 2013 @ 21:13
Verleden jaar in Noord Duitsland drie keer op een kleine camping gestaan: echt simpel maar ongelooflijk schoon met wc papier en zeep en handdoekjes. Zelfs een vaatdoekje bij het keukenblok dat je gewoon durfde vast te pakken.
Ik geloof dat ik via camping auf dem Lande of Camping beim Bauern of zo daar terechtkwam. Moet ik nog eens goed over nadenken. Ik weet niet zeker of dergelijke campings ook in de Eifel zijn...

www.bauernhofcamping.info

Reageren
Naam:
Email: * niet verplicht
Voer code in: ->