Ierland met de caravan |
| Oom jan | Tuesday 18 August 2009 @ 19:27 |
| Mijn vrouw wil volgend jaar met de caravan naar Ierland. Ik dus ook. En volgend jaar wil ik wel weer met de caravan. Nu even niet meer. Ierland, caravan? Moet je niet doen! Onbegonnen werk! Ga met het vliegtuig, huur een auto! Ik ken ze allemaal. Ik wil dus met de caravan, in mei/juni. Misschien is het wel geen goed idee, nog tijd genoeg. |
| Peter | Wednesday 19 August 2009 @ 13:22 |
| Wel de fietsen mee Joop, anders is het niet echt... En vooraf even goed uit zien te vinden wat daar de natste maanden zijn. |
| Oom jan | Wednesday 19 August 2009 @ 13:29 |
| Natter dan wat ik de laatste 1,5 week heb meegemaakt kan haast niet. Wat me drie jaar geleden nog net lukte, ging nu faliekant mis. Achterwielaandrijving, fluitje van een cent. Dacht ik. In Dokkum, feestweek, kon ik niet meer wegkomen, auto was door het gazon gezakt. Gelukkig waren een paar medekampeerders behulpzaam en konden we de caravan op het pad zetten, en de auto uit z\'n kuil. Wat een ellende is dat. Wil ik niet meer meemaken. |
| Lex | Monday 24 August 2009 @ 12:30 |
| Wij zijn in 1998 twee weken in Ierland geweest, met caravan. In alle rust door Engeland naar Holyhead getrokken (wij houden van E.). Met Irish Ferries naar Dublin (via CaravanClub caravan gratis). Naar Wicklow Mountains (niet overslaan), via Kilkenny naar het zuid-westen (Killarney), omhoog naar de Cliffs Of Moher. Terug naar Dublin, Holyhead en wederom in alle rust door Engeland. Ik zou geen fietsen meenemen, tenzij je van heuvels houdt en van fietsen op gewone wegen. GB en Ierland zijn voor ons wandellanden. |