U bevindt zich hier: Home / Forum / / Camping Lanterna / honden op strand

baileyzondag 16 februari 2014 @ 12:40
geachte mev, men,

onze vraag is of er ook honden mogen zwemmen en op het strand mogen

mvg michael

Patricia2donderdag 10 april 2014 @ 07:36
Hallo Michael,
helaas nog geen antwoord op je vraag.
Ook wij willen met onze hond naar deze camping en naar het schijnt zijn er bepaalde zones waar je dan mag staan. Ik weet dat er een speciaal hondenstrand is waar ze ook mogen zwemmen, maar vraag me af of de hond ook mee mag naar het gewone strand aangelijnd dan en dus gewoon niet het water in. Lijkt me een beetje sneu als je zelf naar het strand gaat en hem of haar moet achterlaten bij de caravan. En om nou altijd alleen aan het hondenstrand te liggen, dat toch wel een eindje verderop ligt..
Hoop dat we snel antwoord krijgen.

groet,

Patricia

Susannedinsdag 29 april 2014 @ 22:13
Hallo Michael en Patricia, Op Lanterna heb je een speciaal hondendeel, daar mogen de honden loslopen en zwemmen in zee. Er zijn ook wat voorzieningen ( wasbakken voor honden ) op de camping. Hou er wel rekening mee, dat het hondendeel ver van de ingang / receptie van de camping verwijderd is. Lanterna is een enorme camping, dus je loopt wat af........je kunt er wel o.a. fietsen huren :-)...Er tuft overigens ook elk uur een treintje rond, dus daar kun je ook met je hond instappen....

De hond mag wel overal op de camping komen,aangelijnd, maar zwemmen doe je op het hondendeel. Er staan ook wel mensen met honden op een van de andere secties van de camping, dat zien we wel eens,maar nogmaals, om te zwemmen moet je naar het hondendeel.

Reageren
Naam:
Email: * niet verplicht
Voer code in: ->